tisdag 1 december 2009

LUSSEBANDY OM 10 DAGAR! :D

Hejsan.
Blev ingen anmälning idag heller till lussebandyn, åh gud vad jag längtar!
det finns ett problem bara, matchen som vi ska se med laget i västerås är kanske också den tionde :O åh jag vill jätte gärna göra båda, men om dom är på samma datum så ska jag vara med på lussebandyn, har längtat efter det ett helt år och nu är vi ett klockrent lag så det sviker jag inte!

Lussebandy i lindbo den tionde dec.
8:3
Lagnamn: Aladdinasken

Laget: Mimmi Måård, Mimmi Starborg, Julia Jidesjö, Ida Lundh, Dennis Karlström, Daniel Reinholdson, Jon Andersson och Tobias Linna!

Måtto: Om du inte vill hamna i slasken, ska du se upp för aladdinasken!

Bästa laget, bästa namnet, bästa måttot!
LAG ALADDINASKEN ÄR VINNARE AV LUSSEBANDYN 2009!

1 december idag om ni har märkt det ;), fan vad kul att det äntligen börjar dra ihop sig till jul, jag längtar så himla mycket, men nu är det bara 23 dagar kvar.
julkalendern började idag, den var skit dålig, iallafall det här första avsnittet, men det är ju en tradition så fortsätta kolla ska jag iallafall göra!

sitter just nu och läser engelskan för fullt, är så himla nervös inför den muntliga redovisningen på fredag :( jag ska läsa 2 A4 högt för hela min grupp, det känns nervöst men jag har bra vänner som jag hoppas stöttar mig om jag läser fel, haha som jag säkert kommer göra och då kommer jag bli helt illröd i ansiktet som inte mimmi gillar :/ menmen, det är bara att köra, det är därför jag läser för fullt så jag kan allt så att jag slipper läsa fel! :) smart va? (a) (Y) haha!

nej, nu får det räcka!
ska fortsätta läsa engelska och sen plugga till svenska provet imorgon men först av allt ska jag

titta på dagens riverside avsnitt :D

hare bra alla snyggingar!♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar