onsdag 16 december 2009

wednesday

Hej hej.

Fick veta massa betyg idag! :D

Svenska: VG
SO: VG
Tyska: VG(+)
Fysik: G
Kemi: G
Matte: G

Är väll ganska nöjd, ska endå försöka höja mig i fysik, kemi och matte!

Dagen har vart as skön, nästan inge jobb alls!
På so:n var det mest bus, där hade vi massa lekar som vi körde.
Vi gjorde nå grejs, killarna mot tjejerna när alla ska få plats på så få stolar som möjligt, och vi vann! :D killarna ramlade hahah!
Sen körde vi hela havet stormar, när man ska ställa massa stolar och sen ska man gå runt till musik, och sen när musiken stannar så ska man sätta sig på en stol. Och vem vann? Jo jag! ;D
Sen körde vi lindbo, där kom jag trea, vendela tvåa och charlie etta! ;D

På slutet av dan fick vi tillbaka svenska provet vi hade med Inger, fick 38/51 där, alltså ett G :)

Efter skolan följde jag med Mimmi hem, hon ville spela in en video men inte jag, haha jag orkade inte :) Men sen visade Mimmi att hon hade börjat jobba på filmen som vi ska göra av alla våra klipp sen och det såg jätte bra ut! :D Snart kommer Mimmi i kvadrat ut på film ;)

Just nu bloggar jag ju men jag håller också på att överföra alla bilder från systemkameran så att det är tomt, jag håller också såklart på att ladda batteriet för imorgon är det grötlunch och jag ska lätt fota! :D

Nej, nu ska jag se riverside måste hinna innan maten serveras, korvtärningar med dillsås och potatis :)

Ha det bra!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar