lördag 21 november 2009

14:12

tjobre. sitter just nu och äter lite mat, och bränner några filmer från datan till cd, jag gjorde ju det igår men då funkade inte nån av dom, så jag gör om och nu har jag testat innan jag bränner flera, haha, och dom funkar :)

jag läste nyss på blogg.se (startsidan) att det var en bloggare som tyckte att tove från idol var bäst stylad igår, själv tycker jag att hon såg ut som en katastrof, dom hade ju föfan blandat leopard mönster med zebra mönster, det var ganska ballt men så jävla fult också! ;o














aja, ska snart upp och titta på proposal med rosanna, blev inget igår, det blev så sent för vi skulle ju upp 8 idag och ha match, men det blir nog nu och typ kvart i 4 drar vi till nibble och kollar på matchen!

nej, nu ska jag fortsätta bränna!
ha det gött:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar