torsdag 19 november 2009

hemkunskaps prov...

Hallo. Hemkunskap omprov idag, gick toppen bra!
första gången vi gjorde provet så kunde jag varenda fråga på pluggapappret,
men endå fick jag IG på två uppgifter som jag gjorde om idag.
Jag fattar inte, hon är ju knäpp som vi har!
När vi gick igenom mitt prov så sa hon till vissa anteckningar:
Men Mimmi! Vart har du fått det här ifrån?
Sen kanske hon peka på nån mening jag hade skrivit..
Då sa jag: Eh... du gick igenom den på genomgången och jag skrev upp.
Men nej, entligt henne hade jag bara hittat på den?
Asså seriöst, tror hon själv att jag sitter och skriver ner sånt som jag kommer på själv,
och det hade jag inte ens gjort.. åhh!
och idag hade jag ju omprov, och den här gången kunde jag allt på hela sidan om bakpulver och jäst!
Om inte jag får minst G på det här provet, då skiter jag fan i nästa omprov, det här suger!
ÅH, jag blir galen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar