fredag 20 november 2009

declan galbraith<3

du har visst blivit bortglömd ett tag..
har inte lyssnat på delcan på skit länge :/..
och idag på svenskan satt jag och lyssna på min ipod och då lyssnade jag på en av hans låtar som äger, jag älskar verkligen den låten!<3

Declan Galbraith - I think I love you
http://www.youtube.com/watch?v=RkxSSRn8qJY



Åh bella, varje gång jag hör den här låten tänker jag på resan till talludden!
åh vad jag saknar den resan, bästa någonsin!
det var så mysigt när vi satt typ mitt i natten, haha inte mitt i natten men det var mörkt så det
var skit mysigt och sen lyssnade vi den här låten, ÅHH VAD JAG SAKNAR DET, LOVA MIG
BELLA ATT VI SKA GÖRA OM DEN RESAN, JAG VILL ÅKA DIT IGEN, NUNUNU!<3

nej, ska lyssna på den igen nu!
ciao

2 kommentarer:

  1. Det lovar jag dej baybi!<3 Höra med mamma, hon kanske vill ditt nästa helg i gen :D:D<33

    SvaraRadera
  2. Åh vad bra :D det var såå himla kul! :D roligast resan i mitt liv <3<3<3
    jaaa hör med henne, det skulle vara as kul :D då kan hon snacka med mamma nån gång under veckan :D PUSSSSSSSS <333

    SvaraRadera