söndag 15 november 2009

söndag :(

hallå♥ idag är det söndag igen!
veckodagarna går så segt och helgerna går alldeles för snabbt!
så alla vet så tänker jag faktiskt börja blogga på blogspot iallafall.
jag har nu insett hur mycket bättre den här sidan är..
skillnad: följare, videos, förstora texten, lättare med alla färger!
allting är bättre och lättare än blogg.se!
haha, nu ska vi bara se hur länge jag blir kvar här ;)
haha jag skoja, det ska nog ta ett tag!

som ni också ska få höra nu är att jag inte kommer skriva om mina dagar längre,
asså inte så mycket iallafall, det är så tråkigt att läsa om dagarna, det har jag märkt,
så då behöver inte ni bli drabbade av det heller...
istället kommer jag skriva om händelser, alltså viktiga, inte bara att jag har tittat på tv idag,
även om det är en händelse så är det inge roligt att läsa de.
iallafall viktiga & speciella händelser, + och - per dag, ibland kommer också veckans ros komma in.
men det som kommer varje dag är ett inlägg, jag ska försöka upptadera varenda dag..
så följ, kommentera och läs varenda dag!
och som ni också borde veta är att veckans ros kommer in varje SÖNDAG, eftersom det är slutet på veckan då väljer jag nån som har förtjänat veckans ros! <3

om ni också är lite nyfikna på min andra blogg så heter den:
www.mimmimaaard.blogg.se
men just nu kommer jag inte skriva på den så mycket,
nu blire bara blogspot i fortsättningen...

jaha, nu ska syrran få sitta lite innan tv kalaset börjar,
det är nämligen Heartbreak hotel på tv ikväll!

men hare bra och läs jämt, jag upptaderar varenda dag!
puss :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar