söndag 22 november 2009

söndagkväll - 19:13

hejhej.
sitter här och är väldigt sugen på en varm kopp te, tror nog att jag ska upp och göra mig en.
har nyss målat naglarna med en spritpenna haha, den är svart och jag älskar svart nagellack haha!
penna duger bra när man inte har nått nagellack i den färgen, haha syrran sitter och gör samma sak nu!

haha, jag är verkligen beroende av blogg nu!
nu har jag hållt på med det ett tag och kan absolut inte nöja mig med 3-4 inlägg om dagen!
haha man vill bara skriva och skriva hela tiden.

för ett tag sen tittade jag på nån dokumentär om små barn som är starkast i världen, av barn dådå!
och det var en 8:årig kille som hette Aaron han hade lyft 50 kilo på den sån viktstong, skit asså!
han borde verkligen vara stark som bär 50 kilo när man bara är 8 år! ojojoj :O
haha, det var ett intressant program iallafall!:)

före dokumentären slog jag över till sexan och där var det fear factory.
då blev jag fast vid den kanalen och kollade på det eftersom jag aldrig har sett det förr och alla säger att det är bra!
det var verkligen bra och väldigt spännande, hoppas att jag råkar slå över nån mer gång när det är :D


nej, nu är jag väldigt hungrig kanske man ska fixa sig nått att äta.. just fan, syrran håller ju på att koka nudlar :D fan vad gott!
klockan 8 eller 9 när det nu börjar, jag snackar om hål i väggen, vet inte riktigt när det börjar men jag håller utkik, för det ska jag kolla på iaf :D
efter det är det nog sängen som gäller, är inte så speciellt trött men måste vara pigg i början av den nya veckan! :D

ny vecka, nya möjligheter!

aja, ska logga in på facebook nu, ha det gött!
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar