fredag 20 november 2009

fredagkväll

hallå där.
tänkte ju gå på den där "roliga" grejen som kallas skoldans idag med mimmi, men det blev inte så, hon skulle in till stan om hon skulle gå sa hon men det hann vi inte :( menmen, en annan gång blir det av! men denna fredag kväll blev rolig endå, för nu på kvällen lagade jag mat till familjen, var riktigt duktig på det faktiskt :) det som serverades var beaineisesås, fläskfilé och hasselbacks potatis :D skit gott var det, jag hade verkligen lyckats och det verkade familjen också tycka! :D

sitter och kollar på idol just nu och käkar lite godis med familjen, alla är skit bra ikväll, jag undrar verkligen vilken som åker, men jag hoppas reza eller tove :) om erik, mariette eller calle åker dör jag ! :O


oj jäklar, jag klickade upp fliken här där jag skrev blogg, det var ganska länge sen jag skrev det över den här meningen så att ni vet :)
men nu publicerar jag, sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar