fredag 20 november 2009

fredaaaaaaaaaaag :D

hallå. idag skulle dagen börja med ämnesfördjupning men då hörde vi att krister hade tagit ledigt så vi skulle ha matte micke men han kom aldrig så vi fick rast i 45 minuter, så jag, mimmi, ida, tina, vendela, nadina och faria gick ner och satt oss i cafeterian. Vi snackade väldigt mycket om klassresan, och jag vet inte hur ni känner men jag är beredd på att lägga ner mycket tid för att åka på en klassresa med 8:3 till skara, göteborg eller london eller vad det blir, det tycker jag ska bli jättekul. Det vi snacka om att man kunde göra var ju disco för mellanstadiet och stå och sälja typ bakverk på julmarknaden nästa söndag, men till nästa vecka kanske vi inte hinner planera något, men det kommer väll säkert fler tillfällen för att sälja saker. Men jag tycker iallafall att det ska bli kul att kunna samla in pengar och jag hoppas verkligen att alla är villiga att göra det, för jag vill verkligen att klassresan blir av, tänk det är det sista vi gör tillsammans, kommer sakna 8:3 så himla mycket sen! <3

aja, nog pratat om klassresan:D
ikväll ska jag laga mat till familjen, det blir hasselbackspotatis, fläslfilé och beaneisesås (stavning), haha jag vet inte riktigt hur man gör filén men pappa ska hjälpa mig lite med det, resten klarar jag nog :D

det var det viktiga om dan, sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar