söndag 22 november 2009

samsung touch

tjobre.
jonna var på kalas igår och hennes kompis fick en vit samsung touch, precis en sån som jonna har och en sån som jag vill ha och hon fick en VIT :D:D

pappa hade ju kollat upp vilka färger det fanns kvar och då stog det att vit var slut och då uppfattade vi det som att den var slut för alltid, för jag tror det stog att dom skulle sluta sälja den men tydligen inte :D
men det kan ju vara så att hennes föräldrar hade köpt den tidigare än hennes kalas... men hoppas att den finns kvar fortfarande för om jag och rossi får en varsin så vill hon ha svart och jag vit, men om det inte finns vit så ska jag ta svart och hon rosa för jag vill inte ha vit och hon vill inte att vi ska ha samma!

men hoppas det är så som jag tror :D

puss på de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar